نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
گواهی مرگ اسرائیل امضاء شده، فقط زمانش را نمی‌دانیم
کد خبر: ١٦٣٨٣٣ تاریخ انتشار: ٢٠ بهمن ١٤٠٠ - ١٧:٤٧
صفحه نخست » مجازستان
گواهی مرگ اسرائیل امضاء شده، فقط زمانش را نمی‌دانیم

روزنامه «هاآرتص» در گزارشی با اشاره به رویارویی آتی رژیم صهیونیستی نوشته که «اسرائیل گواهی مرگ (نابودی) خود را امضا کرده و تنها باید منتظر باشیم تا زمان آن مشخص گردد... اسرائیل دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد.»

به گزارش صابرنیوز به نقل از روزنامه کیهان، بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی بارها نسبت به خطر فروپاشی اسرائیل هشدار داده‌اند. عامل این فروپاشی نیز بیشتر داخلی اعلام شده است. همچنین کارشناسان و مقامات مختلف رژیم صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که هر جنگی در آینده تبعات فاجعه باری برای این رژیم و جامعه داخلی صهیونیست‌ها خواهد داشت.

در این زمینه «روگل آلفر» نویسنده اسرائیلی در مقاله‌ای که روز دوشنبه در روزنامه عبری زبان «هآرتص» منتشر شد اعلام کرده: «هرگونه رویارویی و درگیری آینده میان اسرائیل و دشمنان آن به معنای خودکشی برای اسرائیلی‌ها خواهد بود. در سال ۱۹۴۸ فرمانده ارتش اسرائیل به سربازان و افسران دستور داد که تا سر حد مرگ و یا خودکشی باید بجنگند. این دستور ارتش کاملا اشتباه بود چرا که تاکید می‌کرد یهودیان نباید هرگز تسلیم شوند و حتی اگر جنگ آنها به معنای خودکشی باشد باید به این جنگ ادامه دهند.»

این تحلیلگر صهیونیست ادامه داد: «این موضع ارتش اسرائیل موجب شد تا شمار زیادی از افسران و سربازان بدون اینکه به نتیجه برسند کشته شوند. همچنین ۱۰۴ سرباز و افسر اسرائیلی در این جنگ اسیر و در برابر دشمن تسلیم شدند. در شرایط کنونی نیز اسرائیلی‌ها در حالتی زندگی می‌کنند که می‌دانند در جنگ آینده که قطعاً در جبهه‌های مختلف خواهد بود هزاران نفر از آنها کشته خواهند شد.»

وی در ادامه به هشدارهای موسسه امنیتی تل‌آویو اشاره کرد که به شکل دائمی تاکید می‌کند در جنگ آینده هزاران موشک از جانب لبنان و غزه و مناطق دیگر مواضع اسرائیلی‌ها را هدف قرار خواهد داد و این امر تنها مسئله زمان است. همچنین شهر «گوش‌دان» که در مرکز اسرائیل (فلسطین اشغالی) واقع شده و تل‌آویو را نیز شامل می‌شود در جنگ آینده تبدیل به کوهی از خرابه‌ها و ویرانی‌ها خواهد شد. این در حالی است که حکومت‌های اسرائیل به شهرک‌نشینان توصیه نمی‌کنند که در صورت وقوع خطر فرار کرده و جان خود را نجات دهند؛ بلکه به آنها دستور می‌دهند که حداکثر خودشان را پنهان کنند که این به معنای خودکشی است.

این تحلیلگر صهیونیست ادامه داد:« اسرائیل گواهی مرگ (نابودی) خود را امضا کرده و تنها باید منتظر باشیم تا زمان آن مشخص گردد. دلایل زیادی برای نابودی موجودیت اسرائیل وجود دارد از جمله تضاد فرهنگ‌ها در جامعه صهیونیستی و عدم وجود فرهنگ گفت وگو در جامعه اسرائیل. اما مهم‌ترین دلیلی که می‌تواند به موجودیت اسرائیل پایان دهد آغاز جنگی است که طی آن هزاران موشک توسط حزب‌الله و حماس به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.»

علاوه‌ بر آن بسیاری از مقامات نظامی و کارشناسان صهیونیست با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها نمی‌توانند در سرزمین اشغال‌شده فلسطین زندگی عادی داشته باشند معتقدند که اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد. گدعون لوی نویسنده صهیونیست نیز در مقاله‌ای اعلام کرد: «فلسطینیان ناممکن را ممکن می‌کنند و با وجود محاصره موشک‌هایی درست می‌کنند و ما را هدف قرار می‌دهند. به نظر می‌رسد سرشت فلسطینیان با بقیه انسان‌ها تفاوت دارد. سرزمین آنها را اشغال کردیم و گفتیم با گذشت چند سال، وطن و سرزمین خود را فراموش می‌کنند؛ اما نسل جدید آنها انتفاضه ۱۹۸۷ را به راه‌انداختند.»

به باور این نویسنده صهیونیست، ارتش رژیم اشغالگر شاید بتواند دو ساختمان را در غزه ویران کند، اما نخواهد توانست نابودی اسرائیل از داخل را متوقف کند، زیرا بیماری سرطان که اسرائیل به آن مبتلاست به اوج خود رسیده است و با کشیدن دیوار و گنبد آهنین و حتی با بمب اتمی هم نمی‌توان آن را درمان کرد.




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: