مهسا امینی فاقد آثار ضرب و جرح بود
کد خبر: ١٦٤٣٦٨ تاریخ انتشار: ٢٨ شهریور ١٤٠١ - ٠٧:٢١
صفحه نخست » مطالب وسط
در برنامه امواج شبهه رادیو گفتگو مطرح شد؛
مهسا امینی فاقد آثار ضرب و جرح بود

بخشی از گزارش بیمارستان کسری که در آن درباره وضعیت جسمانی مرحومه مهسا امینی توضیحاتی داده است، منتشر شد.

 
در برنامه امواج شبهه رادیو گفتگو بخشی‌هایی از گزارش بیمارستان کسری درباره مرحومه مهسا امینی منتشر شد.

در بخشی از این گزارش آمده است:

خانم امینی دارای تومور مغزی بوده و در پنج سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و آثار جراحی و سابقه در سمت راست پیشانی وجود دارد.

همچنین سابقه دیابت بی مزه و مصرف چند دارو داشته است همچنین جواب تست‌های مواد مخدر منفی بوده است پدر نامبرده اجازه برخی معاینات را نداده است.

در معاینه ظاهری پزشک و سرپرستار این موارد را تأیید کرده‌اند در معاینه ظاهری گفته شده سر و صورت فاقد آثار ضرب و جرح و فاقد شکستگی در استخوان جمجمه و صورت بر اساس رؤیت و لمس استخوانی و مشاهده سی تی اسکن‌های جمجمه بوده است.

در معاینه‌های گردن خانم مهسا امینی نیز آثار ضرب و جرح دیده نشده است در قدام قفسه سینه نیز آثار احیای بیمارستانی و جای شوک‌های به صورت خصوصی مربعی شکل در سینه مشهود است و آثار ظاهری دال بر و ضرب و شتم مشهود نیست.

در پشت خلف تن نیز فاقد آثار ضرب و جرح بوده است.

همچنین در ادامه این برنامه مرتضی محمدیان کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه تمامی موارد مرتبط با سلامتی مورد بررسی قرار گرفته است گفت: اساساً پلیس امنیت اخلاقی ساز و کاری درباره تنبیه افراد ندارد و صرفاً سالنی وجود دارد که تمامی مردمان آن را دیده‌اند.

وی ادامه داد برخی: درخواست ما از فرمانده انتظامی کشور این است که تمامی ۲۰ الی ۲۵ دقیقه حضور خانم امینی در محل گشت امنیت اخلاقی را نمایش دهند.

محمدیان تصریح کرد: همچنین قرار است در آینده با دخترانی که همراه خانم امینی درون ون بوده‌اند نیز مصاحبه شود.

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه ضابطان تشخیص داده اند که تخلفی صورت گرفته است گفت: خانم امینی وارد ساختمان پلیس شده است و مانند تمامی افرادی که بر روی صندلی نشسته بودند روی صندلی نشسته است و قوانین جزایی کشور برای آنها خوانده شده است و این خانم اعلام کرده که می‌خواهد از آن مکان خارج شود و پلیس گفته که باید بنشیند و در زمان نوبت خود خانواده‌اش برایش لباس مناسب بیاورند و بعد از تعهد کتبی از پلیس امنیت اخلاقی خارج شود.

وی تصریح کرد: هیچ چیزی برای مخفی کاری وجود ندارد اما موضوع این است عده‌ای می‌خواهند از یک دختر خانم جوان استفاده کنند و زن‌ها را به خیابان بکشانند تا مقدمه‌ای برای اغتشاشات خیابانی باشد و بتوانند مسئله‌ای که کاملاً در یک ساختار و فرایند قانونی رخ داده است را به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط دهند و این اتفاق عجیب و غریب است و به نظر من همه مردم متوجه این طراحی طرف مقابل شده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه پزشک در همان گزارش ابتدایی خود گفته است که علائم مبنی‌بر آی سی اچ و خونریزی در اطراف پرده‌های مغزی و جمجمه وجود ندارد اظهار کرد: با این حالت خانم امینی در بیمارستان پذیرش شده و این بر خلاف توییتی است که در فضای مجازی منتشر شده و در آن گفته شده در اطراف گوش خانم امینی خون وجود داشته است.

وی گفت: اساساً اگر در یک مرکز جزئی موضوعی رخ داده باشد هرگز قابل سرایت به اصل نظام سیاسی نخواهد بود.



برچسب ها: مهسا امینی


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه