سوء استفاده از خبر فوت مهسا امینی ممنوع/آقای پزشکیان انتخابات مجلس نزدیک است خودتان برای ارتقاء عدالت و معیشت مردم چه کردید؟
کد خبر: ١٦٤٣٧٠ تاریخ انتشار: ٢٨ شهریور ١٤٠١ - ٠٧:٢٦
صفحه نخست » مطالب وسط
سوء استفاده از خبر فوت مهسا امینی ممنوع/آقای پزشکیان انتخابات مجلس نزدیک است خودتان برای ارتقاء عدالت و معیشت مردم چه کردید؟

حضرتعالی مقامات عالیه داشتید وزیر بودید نائب رییس مجلس بودید کسی باید جای شما حرف بزند که عناوین و سمت های شما را نداشته و دسترسی به خدمت بیشتر به مردم برایش میسر نشده است .

گروه سیاسی صابرنیوز: خبر درگذشت مرحومه مهسا امینی برای افکار عمومی آنقدر سخت و جان کاه بوده که هنوز اذهان عمومی با گذشت چند روز از آن حادثه ناگوار درگیر اخبارش هستند .
 
اینکه وظیفه گشت ارشاد و دیگر ضابطین قضایی در این حوزه چیست و آیا کارهای سلبی راه درستی برای ترقی گفتمان فرهنگی است موضوع نگارنده نیست. اما به همین کلام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم بسنده می کنیم که فرمودند؛من اصلا قبول ندارم در بین بچه حزب اللهی ها بگیم این آدم با اون شکل و قیافست...! همان دختر کم حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما اما جامعه ی ماست.
 
دغدغه نگارنده موج سواری افرادی است که مهسا امینی را بهانه ای برای دیدن شدن یا جلب توجه برای افزایش فالورها در شبکه های اجتماعی قرار داده اند . اینکه فلان خانمی که چندین سال از آخرین حضورش درفیلم و سریال گذشته و به لطف همین شوآف های خبری از او می شنویم کشف حجاب و با شبکه معاند سعودی مصاحبه می کند یکی از صد ها موارد سواستفاده است .
 
 
اما موضوعی که باعث شد که در این خصوص مطلبی بنویسیم سخنرانی چند روز گذشته پزشکیان نماینده مردم تبریز در چهار دوره گذشته در مراسم عزاداری بوده است .
 
اول اینکه جناب دکتر، مگر شما منبری هستید که به افاضه در منبر رسوال الله پرداختید و ثانیا حضرتعالی از عدالت سخن گفتید اما هنوز در خصوص فرزندانتان شفاف سازی نکردید؟ حضرتعالی که چند دوره در صندلی مجلس تکیه زدید برای ارتقا فرهنگی و معیشتی مردم شریف تبریز چه کردید؟
 
 
حضرتعالی مقامات عالیه در همین نظامی که محکوم به بی عدالتیش می کنید ، داشته اید؛ وزیر بودید نائب رییس مجلس بودید. کسی باید این حرف ها را بزند که خودش دستی بر آتش نداشته و دسترسی به خدمت بیشتر به مردم برایش میسر نشده باشد.
 
آقای پزشکیان، ستارخان به عنوان اسطوره مردم تبریز که برای آنها بسیار شریف است شناختی تا دوره قبل که موضوع ساخت سریال ستارخان پیش آمد ، نداشتید (البته موضوع ساخت سریال هم اینطور نبود که جزء دغدغه های شما باشد و یا کاری برای آن کرده باشید) حتی حضرتعالی قبر این بزرگ مرد هم نمی دانتسید کجاست که بعد از رسانه ای شدن این موضوع به سرقبر ستارخان در باغ توتی شاه عبدالعظیم مراجعه و فیلمی درست کردید و در فضای مجازی انتشار دادید تا...
 
نماینده مردم تبریز به جز انتقاد و سیاسی کاری حاصل کار شما برای مردم آذربایجان چه بوده در موضوع دریاچه ارومیه هم که حامی افرادی شدید که داشتند دریاچه را با سیاست های غلط به ناکجا آباد می بردند .
 
آقای دکتر انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک است بیایید بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای بگویید خودتان برای عدالت و معیشت مردم چه کردید؟
 
در آخر انشالله با تدابیر درست دیگر شاهد چنین وقایع تکان دهنده ای نباشیم و برای مرحومه امینی از خداوند علو درجات را خواستاریم و از دستگاه فضایی و امنیتی مطالبه در خصوص شفاف سازی این مسئله را داریم .
 
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه