مشخصات سپتیک تانک مناسب چیست ؟ /از کجا سپتیک تانک بخریم؟
کد خبر: ١٦٤٥٣٣ تاریخ انتشار: ١٢ آذر ١٤٠١ - ١٩:٣٨
صفحه نخست » آخرین اخبار
مشخصات سپتیک تانک مناسب چیست ؟ /از کجا سپتیک تانک بخریم؟

شركت آبراهه زلال مشاور، طراح و مجري طرحهای عمرانی وسیستمهای تصفیه آب و فاضلاب در کشور ، دارای رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه و با بيش از 17 سال تجربه اجرايي و با انگيزه ساخت ایرانی آباد و کمک به بخش صنعت ساختمان با بهره گيري از مهندسان و متخصصين مجرب در رشته هاي ، معماری ، عمران ، تاسیسات ، محيط زيست ، ...

 
به طور کلی سپتیک تانک یک سیستم جهت پیش تصفیه است که فاضلاب در آن بوسیله فرآیندهای ته نشینی، شناورسازی و بیولوژیکی تصفیه می شود. سهولت تهیه و نصب سپتیک تانکهای بتنی پیش ساخته و همچنین کارایی آن در پیش تصفیه فاضلاب باعث شده است که از سپتیک تانک در تصفیه فاضلاب های بهداشتی در ساختمانهای مسکونی، ساختمانهای اداری، کارگاه های ساختمانی، کارخانجات، هتل ها و مراکز اقامتی استفاده فراوانی شود. به علت مزایای متعدد سپتیک تانک امروزه بیشتر سپتیک تانکهای تولیدی از جنس بتن مسلح و به صورت پیش ساخته تولید می شود. با این حال شرکت مهندسی آبراهه زلال انواع مختلفی از سپتیک تانک پلی اتیلن، بتنی پیش ساخته و احداث درجا را در ظرفیت ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می نماید که در پروژه های مختلف در تهران و نقاط مختلف کشور و همچنین در کشورهای همسایه به کرار مورد استفاده قرار گرفته است .

 
 


 
 
در اثر انجام فرآیند ته نشینی در حدود بیش از 60 درصد لجن و ذرات معلق قابل ته نشینی حذف می گردد. همچنین فرآیند شناورسازی باعث حذف حدود50 درصد روغن و چربی های معلق می شود. حذف مواد معلق قابل ته نشینی و روغن و چربی سبب کاهش برخی دیگر از شاخصهای آلودگی فاضلاب از جملهBOD و COD می گردد. به علاوه وقوع فرایندهای بیولوژیکی نیز به کاهش بار آلودگی و شاخصهای BOD 5 و COD کمک می کند. معمولاً راندمان تصفیه سپتیک تانک در کاهش این دو شاخص در حدود 30 درصد است. فیلتر بیولژیکی به جهت وجود سلولهای بهم تنیده و افزایش ماند فاضلاب و همچنین نقش دما در افزایش سرعت واکنشهای بیولوژیکی، باعث راندمانبیشتر تصفیه سپتیک تانک می شود بنا براین در زمان خرید سپتیک تانکها باید توجه به کیفیت ساخت و نحوه عایق بندی مناسب بیرونی و پوشش های داخلی میبایست همواره مورد اهمیت ویژه ای باشد.

 


 
 
✓ پیام آبراهه زلال

خداوند بزرگ را شکر گزاریم که فرصت همراهی و خدمت به مردم کشورمان را نصیبمان کرده است. از این رو فرصت را مغتنم می‌شماریم تا بتوانیم همراه با همکاران خود، به مردم میهنمان خدمت کنیم. شرکت آبراهه زلال از بدو تاسیس همت خود را درجهت ایجاد خدمات نوین به مردم مصروف داشته و تلاش کرده است تا در راستای سیاست‌های کلان کشوردر حفظ و احیای منابع آبی و زیست محیطی و همچنین عرصه پیمانکاری در صنعت ساختمان ارزش آفرینی کند.

ما مسوولیت اصلی خود را در این امر، تعهد در قبال آحاد مردم کشورمان می دانیم و از این رو به این اصل اعتقاد داریم که مهم‌ترین وجه مشتری مداری و اعتماد است؛ رویکرد ما تنها محدود به فایده اصلی و سود مادی نیست و ابعاد دیگری نیز دارد که در این مسیر قصد داریم با تلاش نیروهای جوان و متخصص و تشخیص صحیح نیازهای مشتریان و مردم عزیزمان، فراتر از نگاه مادی و به همت کارشناسان و متخصصان بخشهای مختلف در این مجموعه خدمتی شایسته را به هم میهنانمان ارائه کنیم و قله های توسعه و پیشرفت را یک به یک فتح کنیم.

شرکت آبراهه زلال با نگاهی توسعه گرا و زیست محیطی که بر گرفته از نگرش مردم و رهنمودهای گذشتگان است، تلاش می کند تا خواست مخاطبین را با نگرشی نو به صنعت ساختمان و تصفیه آب و فاضلاب ارائه کند.

در انتها بسیار خرسندیم که همراه و همگام با شما در جبهه سازندگی و اقتصاد کشورمان ایران تلاش می کنیم و امیدواریم چشم اندازی روشن همراه با امید را پیش روی کشورمان ایران عزیز ببینیم. کیومرث افشاریان عضو و رئیس هیئت مدیره آبراهه

 
 

 


آبراهه زلال حامی محیط زیست

به استحضار مي رساند شركت آبراهه زلال مشاور، طراح و مجري طرحهای عمرانی وسیستمهای تصفیه آب و فاضلاب در کشور ، دارای رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه و با بيش از 17 سال تجربه اجرايي و با انگيزه ساخت ایرانی آباد و کمک به بخش صنعت ساختمان با  بهره گيري از مهندسان و متخصصين مجرب در رشته هاي ، معماری ، عمران ، تاسیسات ، محيط زيست ، شيمي ، آب و فاضلاب آمادگي خود را در زمينه هاي ذیل اعلام مي دارد :
1.  طراحی و اجراء ساختمانهای مسکونی ، اداری ، تجاری و بیمارستانی
2. مشاوره، طراحي و اجراء کلیه سیستمهای مکانیک ، برق ، تاسیسات وابنیه
3. مشاوره، طراحی و اجراء کلیه مراحل بازسازی و مرمت پروژه های ساختمانی (اداری،تجاری،مسکونی،بیمارستانی)
4. نقشه برداری و تهیه آنالیز و متره برآورد پروژه های عمرانی بر اساس فهرست بها سازمان برنامه و بودجه
5. محوطه سازی و ایجاد فضای سبز و طراحی فضاهای کاربردی شهری و شهرکی
6. طراحی و اجراء ساختمانهای پیش ساخته مسکونی ، اداری ، تجاری و بیمارستانی  ( LSF – KNAUF )
7. طراحی و ساخت تصفيه خانه های فاضلاب جهت حذف عوامل آلوده كننده از پساب هاي خروجي صنايع ومجتمع هاي  مسكوني و پسابهای بیمارستانی ( طراحی پكيج های فلزي و بتني در تصفیه خانه)  ClearFox – Clear Fox
8.  ساخت و فروش سيستمهای پيش ساخته بتنی وپلی اتیلن تصفيه فاضلاب از قبيل انواع سپتیك تانك ،منهول ، فيلتر ، چربی گير، ایمهاف تانک و غیره.
9. اصلاح طرحهاي نا كارآمد وارائه روشهای كابردی جهت راه اندازی مجدد و رفع نواقص از تصفيه خانه هاي موجود.
10. طراحی و ساخت تصفيه خانه هاي آب شرب و سیستمهای آب شیرین کن صنعتی .
11. ساخت و فروش انواع سختی گير ، ديايونايزر ، اسمز معكوس(RO) ، چربی گير صنعتی DAF،
فيلتر های شنی ، كربن فعال و دياتوميت جهت تصفيه آب و فاضلاب .
12. آموزش پرسنل و ارائه برنامه های بهره برداری و نگهداری از تصفيه خانه هاي آب و فاضلاب و ارائه طرحهای زیست محیطی
 

 

شرکت آبراهه زلال

تصفیه آب و فاضلاب

شماره تماس : 02144229771 - 09127309833

www.abraheh.com
 
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه