مزایا و تاثیر دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری بر روی کسب و کار
کد خبر: ١٦٦٠٢٤ تاریخ انتشار: ١٢ خرداد ١٤٠٣ - ١٦:١٢
صفحه نخست » آخرین اخبار
مزایا و تاثیر دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری بر روی کسب و کار

این روزها که رقابت شدیدی در بازارهای جهانی و محلی دیده می‌شود، استفاده از تکنیک‌های فروش برای صاحبان کسب و کار اهمیت زیادی پیدا کرده است. یکی از این تکنیک‌ها، دستگاه ذخیره‌ساز شماره مشتریان است که استفاده به‌موقع از آن می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی افزایش فروش و در نهایت سود تجارت شما داشته باشد.

اما آیا با مزایای استفاده از دستگاه ذخیره‌ساز شماره مشتریان آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که این دستگاه چگونه می‌تواند فروش شما را افزایش دهد؟ اگر پاسخ شما منفی است، حتماً تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری چیست؟

برای شروع، اجازه دهید دستگاه ثبت شماره مشتری را معرفی کنیم. این دستگاه روی پیشخوان فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد و از مشتریان می‌خواهد که هنگام خرید، شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. بلافاصله پس از ورود شماره، یک پیامک تشکر برای مشتری ارسال شده و شماره او نیز در پنل CRM شرکت ذخیره می‌شود. از این زمان، شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید تعرفه‌های جدید، پیشنهادات، تخفیف‌ها و جشنواره‌ها را به صورت آنلاین برای این مشتری ارسال کنید.


مزایای استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

اکنون که با این دستگاه آشنا شده‌اید، بیایید به مزایا و امتیازهای آن بپردازیم. مهمترین مزیت این دستگاه این است که می توانید بدون نیاز به خرید پنل پیامکی نیز از این دستگاه استفاده کنید. طبیعی است که شما فقط با آشنایی با این دستگاه، به خرید و نصب آن ترغیب نمی‌شوید. پس با مهم‌ترین مزایای این ابزار حرفه‌ای و مدرن تجاری آشنا شوید:

1.    ایجاد باشگاه مشتریان: این دستگاه به شما امکان می‌دهد یک پایگاه داده از شماره‌های مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده‌اند، ایجاد کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

2.    جمع‌آوری تاریخ تولد مشتریان: برخی از این دستگاه‌ها می‌توانند تاریخ تولد مشتریان را نیز جمع‌آوری کنند. با تبریک گفتن در روز تولد، می‌توانید ارتباط دوستانه‌ای با مشتری برقرار کنید.

3.    اطلاع‌رسانی تغییرات مکانی: می‌توانید هرگونه تغییر در موقعیت مکانی فروشگاه را به مشتریان اطلاع دهید تا کمترین ریزش مشتری را تجربه کنید.

4.    جایگزینی کارت‌های ویزیت کاغذی: با کمک این دستگاه، می‌توانید اطلاعات کلی و مهم فروشگاه را از طریق پیام‌های واتساپ به مشتریان ارسال کنید.

5.    دریافت نظرات مشتریان: این دستگاه امکان جمع‌آوری نظرات مشتریان پس از هر خرید را فراهم می‌کند. در صورت نارضایتی مشتری، می‌توانید با عذرخواهی، نظر او را جلب کنید.

6.    ارتباط در فضای مجازی: از این شماره‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

تاثیر دستگاه ذخیره‌ساز شماره مشتریان بر فروش

اگر تا اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون به خوبی متوجه تاثیر این دستگاه روی افزایش فروش بیزینس خود خواهید شد. دو نوع مشتری در بازار وجود دارد: مشتریان یک‌بار خرید و مشتریان دائمی. هدف هر بیزینس، تبدیل مشتری‌های موقت به مشتری‌های دائمی است. دستگاه ذخیره‌ساز شماره مشتریان می‌تواند در این راه مانند یک موتور محرک عمل کند.

راه‌اندازی دستگاه ذخیره‌ساز شماره مشتری

راه‌اندازی این دستگاه بسیار ساده است و نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات اضافه‌ای ندارد. فقط به یک ارتباط وای‌فای و تامین برق نیاز دارید. برای اتصال به اینترنت، می‌توانید از شبکه محلی وای‌فای یا هات‌اسپات تلفن همراه استفاده کنید. همچنین، راه‌اندازی این دستگاه نیاز به هیچ‌گونه تخصص خاصی ندارد و با مشاهده ویدیوهای آموزشی می‌توانید خودتان آن را نصب کنید.

کلام آخر

برای بقا در فضای رقابتی بازارهای امروزی، نیاز به ترفندهای جدید فروش دارید. در این مقاله بررسی کردیم که چگونه نصب و استفاده از یک دستگاه ذخیره‌ساز شماره مشتریان می‌تواند تجارت و فروش شما را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد. امیدواریم این موارد به شما در انتخاب یک دستگاه مناسب کمک کند.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه