نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
اقای وزیر کپسول گاز 200هزار تومانی حق مردم است؟ مافیای گاز و نفت سفید را چه کسی پاسخگو هست
کد خبر: ١٦٤٥٤٠ تاریخ انتشار: ١٩ آذر ١٤٠١ - ١٥:٠١
صفحه نخست » تیتر یک
اقای وزیر کپسول گاز 200هزار تومانی حق مردم است؟ مافیای گاز و نفت سفید را چه کسی پاسخگو هست

با شروع فصل سرما کمبود کپسول گاز هم مانند چهل سال گذشته خود نمایی میکند .

گروه انرژی صابرنیوز؛ کمبود گاز مایع در استان تهران مربوط به دیروز و امروز نیست، از زمستان سال ۹۸ است، که کپسول گاز مایع به دُری گرانبها و نایاب تبدیل شده و سیستم توزیع توان پاسخگویی به نیاز مردم و جمعیت چندین میلیونی مردم این استان را ندارد.

در فصل گرما تأمین این کپسول تا حدودی ساده‌تر شده بود، ولی حالا با رو به سردی گذاشتن هوا باز هم شاهد صف‌های طولانی برای تهیه کپسول گاز هستیم، که در نهایت به بسیاری از افراد حاضر در صف نیز کپسولی نمی‌رسد.

در شرق و جنوب شرق استان تهران نیز مردم از نبود کپسول گاز مایع دلخور و گلایه مندند، اما در این منطقه توضیحات فرماندار پاکدشت، در خصوص علت کمبود کپسول گاز مایع اما تخصصی‌تر بود، وی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به دلیل بروز نقص فنی و انجام عملیات اورهال سازی در واحد تولید گاز مایع پالایشگاه، محدودیت‌هایی در تولید گاز مایع به وجود آمده است که به محض انجام عملیات اورهال و رفع نقص فنی، وضعیت به حالت عادی باز خواهد گشت.

هادی تمهیدی اضافه کرد: در حال حاضر و با توجه به کاهش سهمیه شهرستان‌ها در تخصیص کپسول گاز مایع، به اداره صنعت و معدن تاکید شده است با نظارت کامل بر عملکرد عاملین توزیع کپسول، ترتیبی اتخاذ نماید تا سیلندرهای گاز مایع در مناطق مسکونی فاقد گاز شهری توزیع شود.

به نظر می‌رسد، با توجه به فرارسیدن فصل سرما باید تصمیماتی اتخاذ شود، که گاز مایع مورد نیاز شهرستان‌ها تأمین شود و بر توزیع آنها و نیز عرضه به قیمت‌های مصوب نظارت باشد، زیبنده نیست، مردم در کشوری که دومین دارند ذخایر گاز در دنیا است، برای تأمین گاز مورد نیاز خود با سختی مواجه باشند.

اما سئوالاتی که ذهن افکار عمومی را درگیر کرده به شرح زیر است؛ 

 

چرا همه ساله در فصل سرما مرد باید به دنبال گپسول گاز به چند برابر قیمت باشند؟
اقای وزیر شما و همکارانتان عاجز از تامین گاز حداقلی برای مردم هستید ،انوقت به اروپا تیکه می اندازید؟
اقای وزیر ایا میدانید سوداگری در در زمینه نفت سفید و کپسول گاز بیداد میکند و مردمی که محروم از گاز سراسری هستند اواره کوچه و خیابانها هستند.
این حق مردم نیست که در سرمای زمستان در خانه های خود بلرزند.
ب




Share
1 | سلام | , ایران | ١٥:٢٨ - ٢٠ آذر ١٤٠١ |
0
 
 
2
پاسخ
این مدل خبر اصلاً مناسب نیست. حرف درست را زیبا و درست هم باید گفت و نوشت
   
* نام:
* ایمیل:
* نظر: