نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
حمله تروریستی راسک بی‌پاسخ نخواهد ماند/ دستگیری یکی از تروریست‌ها
کد خبر: ١٦٥٥٦٦ تاریخ انتشار: ٢٥ آذر ١٤٠٢ - ٠٩:٣٥
صفحه نخست » تیتر یک
حمله تروریستی راسک بی‌پاسخ نخواهد ماند/ دستگیری یکی از تروریست‌ها

سخنگوی فراجا با اشاره به حمله کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک گفت: بی‌شک این حمله کور، ددمنشانه و تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

سردار سعید منتظرالمهدی بعدازظهر جمعه با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های گروهک «جیش‌الظلم» به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته، اظهار داشت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و یک نفر نیز دستگیر شده است.

وی ادامه داد: در این حمله تروریستی تعداد ۱۱ نفر از پرسنل جان برکف فراجا در طی دفاع جانانه به فیض شهادت رسیدند.

 

منتظرالمهدی افزود: هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است و با دستور رییس پلیس کشور نیز هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برای بررسی و پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

سخنگوی پلیس همچنین در فضای مجازی درباره این حادثه چنین نوشت: از امروز کسانی که در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک دست داشتند، خود را مردگانی فرض کنند که فقط راه می‌روند.

 بامداد جمعه و در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند. این گروهک تروریستی با انتشار بیانه‌ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته‌است.



برچسب ها: راسک


Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: