دانستنی های مهم جراحی سینه در سال 1401
کد خبر: ١٦٤٣٠٣ تاریخ انتشار: ٠١ شهریور ١٤٠١ - ٢٠:٠٣
صفحه نخست » آخرین اخبار
دانستنی های مهم جراحی سینه در سال 1401

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی سینه خود توسط بهترین جراح سینه در تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران کرده اید ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی جراحی زیبایی دارد ، انتخاب بهترین جراح سینه در تهران از طریق مجله تاپتنا به شما کمک می کند تا یک درمان حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .

جراحی سینه از جمله جراحی هایی هستند که هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. قبل از جراحی بهتر است همه چیز را در مورد جراحی سینه و بهترین جراح سینه در تهران مطالعه کنید تا دوران بعد از عمل را بهتر بگذرانید. جراحی زیبایی سینه شامل کوچک کردن سینه بزرگ، بزرگ کردن سینه کوچک یا پروتز سینه و لیفت سینه یا ماستوپکسی است.

انواع جراحی زیبایی سینه

سه دسته کلی از جراحی های زیبایی سینه وجود دارد که معمولاً به آنها ماموپلاستی می گویند. رایج ترین انواع جراحی زیبایی سینه عبارتند از: بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و بازسازی سینه. در ادامه با ما در بررسی انواع جراحی های زیبایی سینه همراه باشید.


جراحی پروتز سینه

بزرگ کردن سینه برای افزایش ظاهر، اندازه و کانتور سینه ها انجام می شود. بیماران ممکن است به دلایل مختلف به ماموپلاستی برای بزرگ کردن سینه نیاز داشته باشند. در برخی بیماران سینه ها به اندازه کافی رشد نکرده و احساس می کنند که سینه هایشان خیلی کوچک است. برخی دیگر به دلیل تغییراتی که در سینه هایشان پس از بارداری ایجاد می شود، می خواهند سینه های خود را بزرگ کنند. سایر بیماران نیز از ناهنجاری هایی مانند عدم تقارن اندازه سینه رنج می برند و تمایل دارند هر دو سینه را از نظر اندازه برابر کنند.

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ، که به شما همراهان عزیز کمک بسیاری میکند تا بتوانید بهترین های هر حوزه را بسیار راحت پیدا کنید .

جراحی پروتز سینه شامل قرار دادن پروتز (ایمپلنت) در داخل بافت سینه یا تزریق چربی به سینه است که به منظور افزایش سایز سینه انجام می شود. این روش جراحی عمدتاً برای خانم هایی انجام می شود که پس از بارداری یا کاهش وزن سینه های خود را کاهش داده اند و سینه های گرد و چاق می خواهند. این روش جراحی باعث بهبود تقارن سینه ها نیز می شود.

لیفت سینه

جراحی کوچک کردن سینه نوع دیگری از جراحی زیبایی سینه است و اغلب در زنانی انجام می شود که سینه های بزرگ و سنگینی دارند و ناراحتی قابل توجهی مانند گردن درد، کمردرد و بی حسی یا حساسیت به لمس، ضعف ناشی از وزن سینه ها را تجربه می کنند. در طی این روش، پوست، چربی و بافت سینه اضافی برداشته می شود. این نوع جراحی همچنین می تواند باعث تغییر در احساس سینه و ناتوانی در شیردهی شود. جراحی لیفت سینه با برداشتن پوست اضافی و کشش بافت های اطراف سینه همراه است که اثر لیفت و کشش سینه به سمت بالا را دارد. یکی دیگر از مزایای این روش جراحی تغییر شکل و جوانسازی سینه ها است.


کوچک کردن سینه در زنان

زنانی که سینه‌های بزرگی دارند معمولاً با مشکلات پزشکی زیادی مانند درد سینه، گردن درد یا بی‌حسی در دست‌ها و انگشتان روبرو می‌شوند، زیرا وزن سینه‌ها بر این نواحی تأثیر می‌گذارد. این جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی) با برداشتن چربی اضافی، بافت غده ای و پوست از سینه به کوچکتر و خوش فرم شدن سینه ها کمک می کند.

بهترین جراح سینه در تهران کیست؟

اکنون که درک اولیه ای از جراحی سینه دارید، ممکن است بیش از هر زمان دیگری نیاز به یافتن بهترین جراح زیبایی سینه را درک کرده باشید. همانطور که می دانید جراحی سینه یکی از جراحی های انتخابی است. به این معنی که افراد به دلخواه خود و فقط برای زیبایی بیشتر به جراح زیبایی سینه مراجعه می کنند.

به همین دلیل انتخاب بهترین جراح سینه در تهران برای کاهش خطرات و عوارضی که جراحی زیبایی سینه می تواند برای بیمار به همراه داشته باشد مانند پارگی پروتز سینه یا افتادگی سینه پس از پروتز ضروری است. شاید فکر کنید برای یافتن بهترین جراح سینه در تهران باید دانش پزشکی یا توانایی های خاصی داشته باشید، قطعاً نه!

دانش و تخصص جراح سینه : همانطور که توضیح داده شد برای انجام انواع جراحی های زیبایی باید به متخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی مراجعه کرد. فوق تخصص زیبایی به پزشکی گفته می شود که یک دوره 5 ساله را به طور اختصاصی برای انجام انواع عمل های زیبایی صورت و بدن گذرانده است. مراجعه به جراح غیرمتخصص یا مراکز درمانی بدون مجوز خطر عوارض جراحی را افزایش می دهد و ممکن است در نهایت به نتیجه دلخواه نرسید.


مهارت و تجربه بهترین جراح سینه در تهران : انجام عمل های متعدد زیبایی و ارائه عکس، فیلم و فیلم زنده از جراحی یکی دیگر از نشانه های بهترین پزشک جراحی سینه است. پزشکی که به طور منظم با بیماران خود ارتباط برقرار می کند و عکس ها و فیلم های زنده از روند جراحی و درمان مراجعانش را منتشر می کند، در واقع شایستگی و اعتماد به نفس خود را نشان می دهد. البته ممکن است برخی از نتایج پس از دیدن نمونه های جراحی برای شما خوشایند نباشد. باید توجه داشته باشید که تا حدودی درک ما از زیبایی نسبی و سلیقه ای است.

محل و روش درمان جراح و تیم پشتیبانی : یکی دیگر از نشانه های بهترین جراح سینه در تهرانپارس و تهران داشتن یک کلینیک متخصص در جراحی زیبایی است. بهترین جراح سینه باید در زمینه عمل های زیبایی مانند لیفت صورت، کانتورینگ بدن و پروتز تخصص داشته باشد. ضمناً حضور پرسنل مشاوره و درمان در کلینیک بسیار ضروری است. به یاد داشته باشید که بخشی از بهبود یا درمان شما با کمک و همراهی تیم درمانی این کلینیک خواهد بود.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی سینه خود توسط بهترین جراح سینه در تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران کرده اید ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی جراحی زیبایی دارد ، انتخاب بهترین جراح سینه در تهران از طریق مجله تاپتنا به شما کمک می کند تا یک درمان حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید . 





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه