غرب دنبال ضربه به اقتصاد ایران با رمز آشوب است
کد خبر: ١٦٤٤٩٥ تاریخ انتشار: ١٧ آبان ١٤٠١ - ١٢:٥٧
صفحه نخست » آخرین اخبار
غرب دنبال ضربه به اقتصاد ایران با رمز آشوب است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: غرب با اسم رمز آشوب و اغتشاش به دنبال ضربه به اقتصاد و اجتماع ایران با جنگ نرم و ترکیبی بود که مقابل بصیرت مردم بار دیگر ناکام ماند.

 

گروه سیاسی صابرنیوز؛ رضاتقی پور انوری در خصوص علل بروز آشوب‌های اخیر، گفت: اگر سیر تاریخی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رابررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که هر وقت نهادها و مسوولان کشور برنامه‌های منسجمی برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی ارائه دادند، دشمن با جنگ نرم و ترکیبی در پی مانع تراشی و جلوگیری از این رشد بر آمده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: امروز جنگ سخت با ایران برای غربی‌ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هزینه بالایی دارد، بعد از اینکه غرب از جنگ‌ و حضور نظامی در افغانستان، عراق و لیبی متحمل شکست شد، جنگ نرم با ایران را در دستور کار خود قرار داد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه غرب در برخورد با انقلاب اسلامی از جنگ سخت فراری است، یادآور شد: ابعاد جنگ نرم و ترکیبی را هفته‌های گذشته در اغتشاشات شاهد بودیم و معاندان نظام در پی هدف قرار دادن اجتماع کشور بودند تا بوسیله کد آشوب به اقتصاد کشور ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه هدف جنگ نرم کنونی تخریب کشور و جلوگیری از پیشرفت است، یادآور شد: دشمن برای این هدف شیوه‌های ناملموسی را در پیش گرفته است و با پوشش شیک مشت آهنین در دستکش مخملین، برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند.

تقی پور تاکید کرد: همبستگی و اتحاد مردم به ویژه در مراسم ۱۳ آبان نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی خشم و عصبانیت دشمن را ناشی از پیشرفت کشور خواند و عنوان کرد: مردم ایران که سابقه گذر از جنگ سخت در اوایل انقلاب را دارند، به خوبی از توطئه دشمنان در مسائل اخیر کشور را هم عبور کردند و اگر همه روزهای سالهای بعد از انقلاب را به درستی مطالعه کنیم، متوجه حربه‌های جدید دشمن خواهیم شد که فقط در هر زمانی تغییر شکل داده است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر معاندان نظام ایران اسلامی به ظرفیت جنگ نرم و ترکیبی افزود: یکی از نمونه‌های جنگ نرم و ترکیبی تحریم اقتصادی است که بیش از ۱۳ سال است علیه ملت ایران اعمال می‌شود، اگر این تحریم ها علیه هر کشوری اعمال می‌شد تضعیف و شکست آن کشور را به همراه داشت. ملت ایران ضمن تحمل این تحریم‌های ظالمانه، مقتدرانه مقابل این هجوم‌ها ایستادند.

تشکیل شرق متحد مهمترین راه برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به عضویت ایران در پیمان‌های بین المللی در دولت سیزدهم، گفت: یکی از راه حل‌های مقابله با توطئه‌ها و جنگ‌های ترکیبی و نرم دشمن، توسعه روابط و دیپلماسی منطقه‌ای است، عضویت در پیمان شانگهای یکی از دستاوردهایی دولت سیزدهم است که برای غرب و آمریکا بسیار سنگین تمام شد. بر همین اساس باید تلاش شود شرق متحد را شکل دهیم.

وی تصریح کرد: بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آنها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب  نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشورها است.

تقی پور خاطرنشان کرد: اما اگر سایر کشورها، ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهند، روزی خواهد رسید که انقلاب اسلامی مهارنشدنی می‌شود و کشورهای تحت سلطه هم به آزادی و استقلال خواهند رسید.



برچسب ها: غرب


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه