روش های جدید نظافت منزل
کد خبر: ١٦٤٨٦٠ تاریخ انتشار: ٠٩ ارديبهشت ١٤٠٢ - ١٣:١٤
صفحه نخست » آخرین اخبار
روش های جدید نظافت منزل

دیگر وقت آن است که استراتژی خود را تغییر داده و روش جدیدی برای نظافت انتخاب کنید. تمیز کردن خانه به یکی از بزرگ ترین چالش های زندگی افراد تبدیل شده است. شاید شما نیز در طول روز ساعت ها وقت خود را برای نظافت تلف کرده باشید و در انتها نتیجه مطلوب را بدست نیاوردید. حال تصور کنید که بتوانید تمامی این پروسه را در 10 دقیقه طی کنید. ما در این بخش از مقاله به روش های جدید نظافت منزل می پردازیم. بنابراین ما به شما راهکارهایی را ارائه می دهیم که از نظافت و تمیزکاری خانه لذت ببرید. در این صورت با ما همراه باشید.


اعزام نظافتچی

پیش از عنوان روش های جدید نظافت منزل باید بدانید که برای کاهش اتلاف وقت و راحتی کار بهتر است که پروسه نظافت را به نظافتچیان بسپارید. شرکت های نظافتی به خوبی با متدهای روز نظافت آشنایی دارند و با در اختیار داشتن تجهیزات می توانند خدماتی بسیار ارزشمند را به شما ارائه دهند. برای اعزام نظافتچی بهتر است از شرکت های نظافتی کمک بگیرید. زیرا این شرکت ها هزینه های مختلفی را از مشتریان دریافت کرده و خانه شما را کاملا ضدعفونی خواهند کرد.

روش های جدید نظافت منزل در تهران

در دنیایی که همه چیز در حال تغییر است باید حتی کارهای عادی روزانه همچون روش های نظافت کردن را نیز تغییر دهید. نظافت منزل در تهران بیش از سایر شهرهای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کلان شهر تهران حجم بسیار بالایی از آلودگی را دارد که می تواند آسیب بسیاری به سلامت افراد وارد کند. بنابراین با آموزش خانه داری و به کارگیری روش های مدرن خانه شما همیشه براق و درخشان خواهد بود.

شرکت نظافتی تیک شهر در همین زمینه و نظافت منزل در صادقیه و نظافت منزل در کرج خدمات بسیار عالی را ارائه می دهد.

رمز و راز نظافت منزل

روش های جدید نظافت منزل رمز و رازی است که به شما می گوید چگونه در عرض 10 دقیقه خانه ای براق و درخشان داشته باشید. دیگر زمان آن گذشته که خانه را اتاق به اتاق تمیز کنیم. زیرا نتیجه گیری ها ثابت می کند که تمیز کردن اتاق به اتاق خانه باعث خستگی شده و تمرکز ما را از تمیز کردن سایر قسمت های خانه از بین می برد. بیشتر حرفه ای ها به فکر تغییر می افتند. شرکت نظافتی تیک شهر از جمله بهترین و ماهرترین شرکت های خدماتی نظافتی است که خانه شما را در زمانی کوتاه براق و درخشان می کنند.

گردگیری خانه

برای این که دوباره کاری نشود باید گردگیری خانه را در مرحله آخر قرار دهید. گردگیری کردن در ابتدا باید با دستمال خشک انجام شود. مرطوب کردن دستمال باعث آلودگی بیشتر شده و پروسه گردگیری را سخت تر و طولانی تر می کند. همچنین نوع دستمال و شوینده را نیز باید در نظر بگیرید. از طرفی گردگیری را از بالا به پایین شروع کنید تا آلودگی به صورت کامل از خانه شما ریشه کن شود.

برنامه ریزی داشته باشید

حتی اگر شما بهترین روش های جدید نظافت منزل را نیز در پیش بگیرید، بدون برنامه ریزی نمی توانید هیچ کاری را به درستی انجام دهید. برای این که زمان نظافت کاهش یابد باید ابتدا از آلوده شدن بیشتر آن جلوگیری کنید. یکی از دلایل کارکرد سریع و اصولی شرکت های نظافتی داشتن یک برنامه ریزی درست و اصولی است. نظافتچیان شرکت های نظافتی آموزش دیده اند تا هر کاری را به روش مدرن و اصولی انجام دهند.


تجهیزات مورد نیاز برای روش های جدید نظافت منزل

امروزه ابزارها و لوازم نظافت به قدری پیشرفته شده است که نه تنها زمان را کاهش می دهد بلکه زحمت شما را نیز به حداقل می رساند. برای تهیه این ابزار و تجهیزات باید هزینه بالایی را خرج کنید. بنابراین بهتر است خودتان را درگیر تهیه وسایل نظافت نکنید. همین ابزارهای در دسترس همچون طی و جارو نیز می تواند به شما کمک کند تا نظافتی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

بهترین روش نظافت منزل

تمیز کردن خانه تعریفی ثابت و استاندارد ندارد. خود شما برای تمیز کردن خانه خود از صبح که از خواب بلند می شوید تا شب که به رختخواب می روید تلاش های زیادی می کنید. بهتر است که روش های جدید نظافت منزل را نیز امتحان نمایید. بسیاری از افراد خود را در گرو تجهیزات می کنند. به عنوان مثال برای شستشوی سریع و بدون زحمت ظروف باید ماشین ظرفشویی خریداری کرد. ولی باید ظرف ها به صورت مرتب در ظرفشویی چیده شود. اگر شما نیز برای روش های جدید نظافت منزل راه های زیادی را امتحان کرده اید باید با شرکت نظافتی تیک شهر تماس بگیرید. در این حالت بدون کمترین زحمت خانه شما تمیز و درخشان خواهد شد.


روش های جدید نظافت سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام مهم ترین بخش خانه است که تمیز کردن آن زمان زیادی می برد. به همین دلیل باید با استفاده از روش های جدید نظافت منزل این زمان را کاهش داد. در ابتدا برای تمیز کردن سرویس بهداشتی یک جرم گیر تهیه کنید. این جرم گیر را به تمامی سطوح سرویس بهداشتی پاشیده و 15 دقیقه صبر کنید تا شوینده تاثیرات خود را بگذارد. در انتها نیز با یک فرچه یا دستمال زبر سطوح را تمیز کنید. در این حالت شما حس تمیزی و درخشندگی را با چشمان خود مشاهده خواهید کرد.

نظافت منزل با تیک شهر

شرکت خدماتی تیک شهر خدمات متعددی را ارائه می دهد. یکی از این خدمات نظافت منزل در تهران می باشد. نظافتچیان تیک شهر پیش از اعزام برای نظافت و تمیزکاری تمامی مراحل نظافت و روش های جدید نظافت منزل را یاد می گیرند. در این حالت تمیز کردن با سرعت بالایی انجام می شود. تیک شهر برای تمیز کردن خانه های محله های شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب تهران آمادگی لازم را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اعزام نظافتچی تماس بگیرید.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه